Wyszukiwarka:
Jesteś w dziale:  Strona Główna » URZĄD MIEJSKI (organizacja i zadania) » Podstawy prawne działania

Podstawy prawne działania

Podstawy prawne działania UMGK
Zgodnie z art. 33 Ustawy o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), Burmistrz wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu określa Regulamin organizacyjny , nadany przez Burmistrza w drodze zarządzenia.
Kierownikiem urzędu jest Burmistrz, który może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu zastępcy Burmistrza lub sekretarzowi gminy. Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
------------------------------
Urząd Miejski Gminy Kłecko
62-270 Kłecko,
ul. Dworcowa 14
------------------------------
tel.   (61) 4 270 125 do 129
fax    (61) 4 270 221
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Eugeniusz Kołodziejczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: E. Kołodziejczak (04/06/2003 11:36:46)
  • zaakceptowanie treści informacji: E. Kołodziejczak (30/09/2003 08:32:49)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: E. Kołodziejczak (18/06/2009 14:45:00)