Informacja dla Wykonawców dot. platformy e-Zamówienia

Informacja dla Wykonawców biorących udział u postępowaniach o udzielnie zamówień publicznych prowadzonych przez Zamawiającego - Gminę Kłecko z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
Urząd Zamówień Publicznych w dniu 01.08.2022 r. poinformował o przedłużeniu możliwości wszczynania i prowadzenia postępowań za pośrednictwem miniPortalu do końca 2022 roku.
Zamawiający informuje, że od 01.01.2023 r., w związku z zakończeniem funkcjonowania miniPortalu, postępowania o udzielenie zamówień publicznych będą prowadzone za pomocą Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (w szczególności złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Link do instrukcji interaktywnych: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny 
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W załączeniu wybrane instrukcje.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 maja 2023 14:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Borowiak
Ilość wyświetleń: 1133
11 maja 2023 14:46 (Bartosz Borowiak) - Zmiana treści zakładki.
11 maja 2023 14:44 (Bartosz Borowiak) - Zmiana treści zakładki.
11 maja 2023 14:44 (Bartosz Borowiak) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany