Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego okres pełnienia funkcji sołtysa.
Urząd Miejski Gminy Kłecko , ul. Dworcowa 14 , 62-270 Kłecko. Biuro podawcze
lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Brak
7 dni od dnia złożenia wniosku
Ustawa z dnia 26 maja 2023 r. o świadczeniu pienieżnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Burmistrz wydaje zaświadczenie potwierdzające okres pełnienia funkcji soltysa w przypadku, gdy posiada dokumenty, z ktorych wynika, że dana osoba pełniła tą funkcję. Jeżeli Urząd Gminy Miejski Gminy Kłecko nie będzie dysponował danymi potwierdzającymi okres pełnienia przez wnioskodawcę funkcji sołtysa, zostanie wydane postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia ze względu na brak danych potwierdzających okres pełnienia funkcji. Postanowienie to należy dołączyć do wniosku o przyznanie świadczenia składanego do KRUS-u. W przypadku braku dokumentów potwierdzających spełnienie wymogu pełnienia funkcji sołtysa przez co najmniej dwie kadencje nie mniej niż 8 lat zaświadczenie będzie mogło być zastąpione pisemnym oświadczeniem złożonym przez wnioskodawcę o spełnieniu tego wymogu, potwierdzonym pisemnymi oświadczeniami złożonymi przez co najmniej 5 osób zamieszkujących w sołectwie w czasie, w którym wnioskodawca pełnił w nim funkcję sołtysa.
O świadczenie może się ubiegać osoba, która:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023 Urząd Miejski Gminy Kłecko